Tuesday 20 September 2011

British Airways kjøper mitt bilde


Det er mange gode fordeler med å ta bilder. For det første er det morsom å ta bildene. Å bruke tid til å tenke dei ut, få bilde til slik som eg vil ha det. I tillegg å få det solgt og sjå det brukt. Det er eigentleg ganske skjeldent at eg finn ut kven som bruker bildene mine, ettersom det går gjennom byråer, derfor googler eg meg sjøl i bildesøk av og til for å holde meg oppdatert. Stor var då gleden då eg fann dette: British Airways, Highlife, Travel experiences from the experts. Dei hadde faktisk funne bildet mitt og hadde det på si side. Det ga eit skikkeleg kick.
Bildet er tatt på ein telttur med familien. Me satte opp telt og tente bål seint ein sommarkveld ved Lutsi i Sandnes. Resultatet ser du sjøl.

1 comment:

Stig H. said...

Utrolig kjekt. Eneste innvendingen er at de bruker et bilde fra Sandnes til å promotere Sverige :-)